Anasayfa

Gaziantep

HABERLER

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'nin son haberleri burada.

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR, BÖLGENİN EN BÜYÜK KONGRE MERKEZLERİNDEN BİRİNİ ŞEHRE KAZANDIRIYOR

BAŞKAN ŞAHİN, TEMELİ ATILACAK MERKEZİN ARAZİSİNDE İNCELEMELERDE BULUNDU Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, şehre kazandıracağı çok yönlü ve modern kongre merkeziyle kongre turizmi açısından önemli bir altyapı yatırımını hayata geçiriyor. Yeni merkez, ulusal ve uluslararası organizasyonlara ev sahipliği yapabilecek kapasitesiyle Gaziantep’in turizm ve ekonomi potansiyeline önemli katkılar sunacak. Bölgenin en büyük hizmet alanlarından biri olacak ve yaklaşık 35 bin metrekarelik alan üzerine inşa edilecek merkez, 3 ayrı kongre salonuyla toplam 4 bin 120 kişilik kapasiteye sahip olacak. Tramvay hattına, toplu taşıma güzergâhlarına ve ana arterlere yakınlığı sayesinde ulaşım kolaylığı sağlayacak proje, aynı zamanda iki merkez ilçenin kesişim noktasındaki konumuyla önemli bir cazibe merkezi haline gelecek. MERKEZ İLE GAZİANTEP KONGRELERİN ÇEKİM NOKTASI OLACAK İçerisinde 5 bin metrekarelik kapalı fuar alanı, salon ve gösteri merkezi bulunan projede; kongre dönemlerinde kullanılabilecek, farklı büyüklüklere sahip 6 toplantı salonu da yer alacak. Projede ayrıca bin metrekarelik sergi alanı bulunuyor. 3 bin 800 metrekare genişliğindeki fuayesiyle dikkat çeken kongre merkezi, Gaziantep’i kongre ve organizasyonların çekim noktalarından biri haline getirecek. Böylece şehrin uzun yıllardır ihtiyaç duyduğu büyük ölçekli kongre merkezi eksikliği de önemli ölçüde giderilmiş olacak. TASARIMDAN PLANLAMAYA GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR İMZASI! Tasarımından planlamasına kadar Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ekipleri tarafından hazırlanan projede yürütülen çalışmalar, dünyadaki başarılı kongre merkezi örnekleri incelenerek ve kentin ihtiyaçları göz önünde bulundurularak şekillendirildi. ŞAHİN: İHTİYAÇLARIN HEPSİNİ GİDERECEK ÇOK ÖZEL BİR TASARIM YAPILDI Kongre merkezinin yapılacağı alanda incelemelerde bulunan Başkan Fatma Şahin, Gaziantep’in artık bölgenin yeni Marmara’sı olduğunu belirterek şunları söyledi: “Kongre turizmi her geçen yıl yükselen bir değer. Kongre turizmi için gelenlerde çok yüksek bir memnuniyet var. Bu talebe karşı tesislerimizi güçlendirmemiz ve ihtiyaç duyulan bu içeriği vermemiz gerekiyor. Fuarlar şehriyiz. Özellikle fuarlarımızın güçlenmesi çok önemliydi. Bu ihtiyaçların hepsini giderecek çok özel bir tasarım yapıldı. BİZ HİZMET SİYASETİ, ESER SİYASETİ YAPAN TÜRKİYE YÜZYILI BELEDİYECİLİĞİ’Nİ ETE KEMİĞE BÜRÜNDÜREN BİR AİLENİN MENSUBUYUZ 21’inci yüzyıl tasarım ve veri yüzyılı. Projenin içerisinde bütün dijitali, teknik altyapıda tasarımların çalıştığı bir alan olacak. Biz hizmet siyaseti, eser siyaseti yapan Türkiye Yüzyılı Belediyeciliği’ni ete kemiğe büründüren bir ailenin mensubuyuz. Karıncalar gibi çalışıp dev eserler bırakan bir ekibin mensubu olmaktan duyduğum mutluluğu ifade ediyorum.” Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Murat Özgüler ise inceleme programında proje hakkında teknik bilgiler vererek merkezin şehrin kongre, fuar ve organizasyon kapasitesine önemli katkılar sağlayacağını ifade etti.
08 Haziran 2026

MERAL-BEYHAN USLU ALZHEİMER MERKEZİ’NDE SONA GELİNDİ

SON HAZIRLIKLARI BAŞKAN ŞAHİN YERİNDE İNCELEDİ Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı tamamlanma aşamasına gelen ve açılışı için gün sayan Meral-Beyhan Uslu Alzheimer Merkezi’nde yürütülen son hazırlıklar, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin tarafından yerinde incelendi. Alzheimer hastalığının giderek artan bir toplumsal ihtiyaç haline gelmesi, hasta ve hasta yakınlarından gelen yoğun talepler ile mevcut merkezin kapasitesinin yetersiz kalmaya başlaması üzerine ikinci merkezin yapımına karar veren Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, hayırsever Uslu Ailesi’nin destekleriyle hayata geçirilen yeni merkezde çalışmaları tamamlanma noktasına getirdi. 1’inci ve 2’nci evre Alzheimer hastalarının yaşam kalitesini artırmayı hedefleyen merkez, kamu-hayırsever iş birliği modeliyle inşa edildi. İnşaatı tamamlanan tesiste, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından çevre düzenlemeleri, peyzaj uygulamaları, iç mekân tefrişatları ve merkezin hizmet sunabilmesi için gerekli tüm teknik altyapı çalışmaları da tamamlandı. MERKEZDE YENİLİKÇİ UYGULAMALAR HAYATA GEÇİRİLECEK Alzheimer alanında yenilikçi uygulamaların hayata geçirileceği merkezde oluşturulan Duyu Bütünleme Odası, Alzheimer hastalarının bilişsel işlevlerini destekleyecek, duyusal farkındalıklarını artırarak hastalığın neden olduğu davranışsal etkilerin azaltılmasına katkı sağlayacak. Görsel, işitsel, dokunsal ve hareket temelli uyaranlarla gerçekleştirilecek uygulamalar sayesinde hastaların kaygı düzeylerinin azaltılması, dikkat ve odaklanma becerilerinin güçlendirilmesi, zihinsel aktivitelerinin desteklenmesi ve günlük yaşam becerilerinin korunması hedefleniyor. Merkezin bir diğer önemli uygulama alanı olan Terapötik Bahçe ise duyusal bitkiler, yürüyüş yolları, oturma alanları ve hobi bahçelerinden oluşan özel yapısıyla dikkat çekiyor. Bu alan sayesinde Alzheimer hastalarının doğayla etkileşim kurmaları, fiziksel aktivite düzeylerini artırmaları, sosyal yaşama katılımlarını sürdürmeleri ve ruhsal iyilik hâllerinin desteklenmesi amaçlanıyor. Doğanın iyileştirici gücünden yararlanılarak oluşturulan bu alan, merkezin rehabilitasyon yaklaşımının önemli bir parçasını oluşturacak. TÜRKİYE’NİN EN KAPSAMLI ALZHEİMER MERKEZLERİNDEN BİRİ OLACAK Toplam 1.920 metrekarelik alan üzerine kurulan merkez, 800 metrekare oturum alanına sahip iki katlı binasıyla toplam 1.600 metrekare kapalı kullanım alanı ve 1.120 metrekare peyzaj alanından oluşuyor. Fiziki kapasitesi, hizmet çeşitliliği ve uygulama altyapısıyla merkez, Türkiye’nin en kapsamlı Alzheimer merkezlerinden biri olarak öne çıkıyor. ŞAHİN: İÇERİDE TAMAMEN BİLİMSEL BİR ÇALIŞMA VAR Son hazırlıklar kapsamında merkezde incelemelerde bulunan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Alzheimer hastalarının bakım sürecinde ailelerin önemli zorluklarla karşı karşıya kaldığını belirterek şunları söyledi: “İçeride tamamen bilimsel çalışma var. Dört üniversitenin bu alandaki ilgili bölümlerdeki başkanları ve hocalarının bilimsel altyapısını oluşturduğu bir çalışma var. Çok iyi yetişmiş, teknik arkadaşlar var. Bu konuda uzmanlaştık ve ikincisini açıyoruz. Tamamen bilimsel ve dijital çalışıyoruz. Nasıl beslenecek, nasıl yaşayacak ne yapacak ne yapmayacak bu konuda aileleri bilinçlendiriyoruz. Günün sonunda aileler de huzurlu ve mutlu. Buradaki yaşlılarımız da huzurlu ve mutlu oluyor. Hem kapalı alanı hem açık alanı hobi bahçeleriyle peyzaj çeşitliliğiyle tamamen bilimsel içerikle çok güzel bir merkezi şehrimize kazandırmış oluyoruz.”
06 Haziran 2026

EARAZA’DAN GAZİANTEP DOĞAL YAŞAM PARKI’NA ÜYELİK DAVETİ

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı olarak hizmet veren Gaziantep Doğal Yaşam Parkı, Avrasya Bölgesel Hayvanat Bahçeleri ve Akvaryumlar Birliği (EARAZA) tarafından üyeliğe davet edildi. EARAZA Birlik Başkanı ve beraberindeki Yönetim Kurulu heyeti, Türkiye’nin en büyük, Avrupa’nın ikinci, dünyanın ise dördüncü büyük doğal yaşam alanlarından biri olan Gaziantep Doğal Yaşam Parkı’nda incelemelerde bulundu. Gerçekleştirilen akreditasyon ziyareti kapsamında parkın fiziki altyapısı, hayvan refahına yönelik uygulamaları, bakım ve koruma standartları ile bilimsel çalışmaları değerlendirilirken, yapılan incelemeler sonucunda tesisin EARAZA üyeliği için gerekli kriterleri karşıladığı tespit edildi. Yürütülen çalışmaların tamamlanmasının ardından Gaziantep Doğal Yaşam Parkı, dünya genelinde 25 farklı ülkeden 94 hayvanat bahçesi ve akvaryumu bünyesinde barındıran EARAZA’nın üyesi olacak. Bu üyelikle birlikte park, uluslararası düzeyde bilgi ve deneyim paylaşım ağının bir parçası hâline gelerek küresel ölçekte daha güçlü bir konuma ulaşacak. Temiz, düzenli ve bakımlı yaşam alanlarında barınan hayvanları yakından görme ve tanıma imkânı sunan Gaziantep Doğal Yaşam Parkı, ziyaretçilerden yoğun ilgi görüyor. Yıl boyunca yerli ve yabancı binlerce ziyaretçiyi ağırlayan park, 2025-2026 sezonunda dünyaya gelen 115 yavru hayvanıyla da dikkat çekiyor. Yaklaşık yüzde 52-53’lük doğurganlık oranıyla Türkiye’nin en yüksek üreme başarılarına sahip tesisleri arasında yer alan Gaziantep Doğal Yaşam Parkı, biyolojik çeşitliliğin korunmasına sağladığı katkı, başarılı üretim programları ve eğitim faaliyetleriyle şehrin en önemli cazibe merkezlerinden biri olma özelliğini sürdürüyor.
05 Haziran 2026

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR’DEN TOPLU TAŞIMADA TÜRKİYE’DE BİR İLK!

GAZİULAŞ VE DİGİTURK’TEN TOPLU TAŞIMADA DİJİTAL EĞLENCE DÖNEMİ Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile Digiturk iş birliğinde mevcut beIN CONNECT uygulaması üzerinden toplu taşıma yolcuları, otobüs ve tramvaylarda ücretsiz olarak film, dizi, belgesel ve seçili Trendyol Süper Lig maçlarını izleyebilecek. Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı GaziUlaş ile Digiturk iş birliğinde hayata geçirilen ve Türkiye’de yerel yönetimlerde bir ilk niteliği taşıyan çalışmayla beIN CONNECT uygulaması üzerinden uygulanacak dijital proje, düzenlenen tanıtım toplantısı ve imza töreniyle kamuoyuna anlatıldı. Çetin Emeç Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen programla birlikte şehir içi toplu taşıma araçlarında yeni bir dijital hizmet dönemi başladı. Uygulama sayesinde otobüs ve tramvay yolcuları, yolculukları boyunca beIN CONNECT platformunda yer alan film, dizi ve belgesel içeriklerine ücretsiz erişim sağlayabilecek. Ayrıca kent içi ulaşımdan yararlanan yolcular, araçtan indikten sonraki 24 saatlik sürede farklı bir internet ağına bağlanmadığı sürece uygulamadan faydalanabilecek. Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen uygulamayla kent içi ulaşım, yalnızca bir ulaşım hizmeti olmanın ötesine taşınarak dijital eğlence deneyimine dönüştürülüyor. Yolcular ayrıca Gaziantep Futbol Kulübü’nün karşılaşmaları da dahil olmak üzere Trendyol Süper Lig’de mücadele eden 14 takımın kendi aralarında oynadığı müsabakaları herhangi bir üyelik şartı olmadan ve ücretsiz şekilde izleyebilecek. Uygulama kapsamında Galatasaray, Beşiktaş, Trabzonspor ve Fenerbahçe’nin karşılaşmaları yer almayacak. ŞAHİN: “YENİ UYGULAMAYLA VATANDAŞLARIN YOLCULUK SÜRELERİ DAHA VERİMLİ HALE GELECEK” Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, projenin Türkiye’de ilk kez Gaziantep’te hayata geçirilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “İlklerin ve enlerin şehri Gaziantep’te yeni bir ilki daha başlatıyoruz. Gerçekten heyecan verici bir proje. Çünkü zamanın ruhu bu” dedi. Yeni uygulamanın vatandaşların yolculuk sürelerini daha verimli geçirmesine katkı sağlayacağını aktaran Şahin, “Otobüsün içerisinde ulaşılabilirlik, güven, farkındalık ve hizmet kalitesi var. Vatandaşlarımız yolculuklarını kaliteli içeriklerle değerlendirecek” diye konuştu. “BU ÇALIŞMA DİĞER 80 İLE ÖRNEK OLACAK” Gaziantep’in öncü şehir kimliğine dikkat çeken Şahin, “Bu çalışma diğer 80 ile örnek olacak. Ben inanıyorum ki yarın diğer şehirlerden de talep gelecek. Çünkü öncü şehir Gaziantep bunu başarıyorsa doğru modeli kurmuştur” diye konuştu. Bilgiye erişimin önemine vurgu yapan Şahin, sözlerini şöyle tamamladı: “Bilgi ekonomisi çağındayız. Bilgiye ulaşmamız, onu doğru yerden alıp vatandaşımızın hizmetine sunmamız gerekiyor. Bu projede de sektörünün en iyileriyle çalışıyoruz.” ÇAMLIBEL: “BU PROJE FAALİYET GÖSTERDİĞİMİ 42 ÜLKE AÇISINDAN ÖRNEK BİR UYGULAMA” Digiturk Satıştan Sorumlu Grup Başkanı Aydın Çamlıbel, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile hayata geçirilen iş birliğinin Türkiye’de ve dünyada bir ilk olduğunu belirterek, “Bu proje yalnızca Türkiye için değil, faaliyet gösterdiğimiz 42 ülke açısından da örnek bir uygulama niteliği taşıyor” dedi. Projenin Katar’daki şirket yönetimine de sunulduğunu aktaran Çamlıbel, uygulamanın büyük ilgi gördüğünü ve benzer projelerin farklı ülkelerde de hayata geçirilmesinin planlandığını ifade etti. Digiturk olarak vatandaşların zamanlarını kaliteli içeriklerle değerlendirmelerini hedeflediklerini kaydeden Çamlıbel, “Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ile ortak hedefimiz vatandaş memnuniyetini artırmak. Yolculuk sürelerinde film, dizi, belgesel ve spor yayınlarıyla vatandaşlara daha keyifli bir deneyim sunacağız” diye konuştu. NUMAN NAFİZ ŞAHİN: “DİJİTAL İÇERİKLERİN ULAŞIM AĞIYLA BULUŞMASI ÇOK ÖNEMLİ” Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürü Numan Nafiz Şahin, yerel yönetimler tarafından Türkiye’de ilk kez hayata geçirilen projenin spor kültürünün yaygınlaşmasına katkı sağlayacağını belirterek, “Dijital içeriklerin ulaşım ağıyla buluşması çok önemli ve kıymetli bir çalışma oldu” dedi. Gaziantep’in spor alanında önemli bir şehir olduğunu vurgulayan Şahin, “Süper Lig’den basketbola, voleyboldan hentbola kadar birçok branşta önemli takımlara sahip olan Gaziantep’te bu hizmetin Türkiye’de ilk kez uygulanması spor adına çok kıymetli ve değerli” diye konuştu. GENEL SEKRETER SEZER CİHAN DA UYGULAMANIN ÖNEMİNE DİKKATİ ÇEKTİ Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Sezer Cihan, toplu ulaşımda dijital dönüşümü sürdüren Büyükşehir Belediyesinin, beIN CONNECT iş birliğiyle yolcuların seyahat sürelerini daha verimli ve keyifli geçirmesini sağlayacak yeni bir uygulamayı hayata geçirdiğini söyledi. Cihan, günlük yaklaşık 250 bin kişinin kullandığı toplu ulaşım araçlarında vatandaşların film, dizi, belgesel ve spor içeriklerine ücretsiz erişebileceğini belirterek, uygulamanın Türkiye’de ilk kez Gaziantep’te hayata geçirildiğini ifade etti. Konuşmaların ardından iş birliği protokolü imzalandı. Daha sonra Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve protokol üyeleri, uygulamayı teknik ekip eşliğinde otobüs içerisinde test etti. YOLCULARA ÜÇ ADIMDA ÜCRETSİZ ERİŞİM Uygulamadan yararlanmak isteyen yolcular ilk olarak akıllı telefonlarıyla ücretsiz GaziUlaş Wi-Fi ağına bağlanacak. İkinci aşamada yolcular, telefonlarında beIN CONNECT uygulaması bulunmuyorsa uygulama mağazalarından indirerek kurulum yapabilecek. Uygulamayı daha önce yüklemiş olan kullanıcılar ise doğrudan giriş yapabilecek. Ayrıca araçlarda yer alan QR kodlar aracılığıyla uygulamaya hızlı erişim sağlanabilecek. Son aşamada ise yolcular, seyahatleri boyunca Gaziantep FK karşılaşmalarından film, dizi ve belgesellere kadar uzanan birçok içeriği internet paketlerini kullanmadan ücretsiz olarak izleyebilecek.
04 Haziran 2026

BAKAN KACIR, BÜSEM'DE YENİ İŞ YERLERİNİN ANAHTARLARINI TESLİM ETTİ, YENİ ETABIN TEMELİNİ ATTI

BÜSEM BÜYÜMESİNİ SÜRDÜRÜYOR Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından projelendirilen ve yapımı belediyenin öncülüğünde sürdürülen Büyükşehir Sanayi ve Endüstri Merkezi (BÜSEM) bünyesinde gerçekleştirilen temel atma ve anahtar teslim töreni, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’ın katılımıyla gerçekleştirildi. Kentte faaliyet gösteren 14 farklı meslek grubunu aynı çatı altında buluşturacak ve toplam 4 milyon metrekarelik alan üzerine kurulacak olan BÜSEM, büyümesini hız kesmeden sürdürüyor. Bu kapsamda yapımı tamamlanan Tır Alım-Satım Sanayi Sitesi’nde hak sahiplerine anahtarları teslim edilirken, Gaziantep Terlik ve Spor Ayakkabı Sanayi Sitesi 2’nci Etap Temel Atma Töreni de gerçekleştirildi. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’ın katılımıyla düzenlenen törende, hak sahipleri iş yerlerinin anahtarlarını teslim alırken, protokol üyeleri tarafından butonlara basılarak yeni etapların temelleri atıldı. KACIR: “BU YOLCULUKTA PARLAYAN BİR YILDIZ, YARININ MARMARASI VAR; İŞTE O ŞEHİR GAZİANTEP” Gazi şehrin Türkiye’nin üretim gücünün merkezlerinden biri olduğunu vurgulayan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, törende yaptığı konuşmada BÜSEM’in örnek bir proje olarak hayata geçirildiğini belirterek şunları söyledi: “Bütün bunları şu iddiayla yapıyoruz. Biz güçlü bir devletiz. Biz güçlü bir milletiz. Kalkınmayı Anadolu'nun dört bir yanını kapsayacak bir anlayışla hayata geçirdik. Fakat bu yolculukta parlayan bir yıldız, yarının Marmarası var, işte o şehir Gaziantep. Gaziantep'te yedi organize sanayi bölgemiz var. Üç yüz bine yakın kardeşimiz organize sanayi bölgelerimizde istihdam ediliyor. Burada dünyanın dört bir yanına ihracat yapan on milyar doların üzerinde ihracat başarısı elde eden sanayicilerimiz, girişimcilerimiz var. Onlar bizim iftihar kaynağımız.” “BURADA OLUŞACAK KÜMELENME TÜM SEKTÖRLERDE VERİMLİLİĞİ ARTIRACAK” Gaziantep’in üretim ve ticarette her geçen gün güçlenen konumuna ve hayata geçirilen altyapı yatırımlarına dikkat çeken Bakan Kacır, konuşmasını şu sözlerle tamamladı: “Biliyoruz ki organize sanayi bölgemizin yanında tüm esnafımızı da kümelenme anlayışıyla bu yolculuğa dahil etmeliyiz. Bizler adeta aynı ağın parçası olan bir üretim zekası gibi çalışmalıyız. İşte bunun için bu proje çok kıymetli. Büyükşehir Sanayi Endüstri Merkezi çok değerli. Burada oluşacak kümelenme bütün sektörlerde verimliliği artıracak. Böylelikle rekabet gücümüzü yükseltecek.” ŞAHİN: “BURASI AK PARTİ'DEN ÖNCE DAĞIN BAŞIYDI, BUGÜN İSE HELAL KAZANCIN VE ÜRETİMİN MERKEZİ” Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ise Bakan Kacır ile birlikte önemli yatırımların temelini attıklarını ve tamamlanan projelerin açılışlarını gerçekleştirdiklerini belirterek şunları söyledi: “Burası AK Parti'den önce dağın başıydı ama şu anda helal kazancın, alın terinin, akıl terinin ana merkezi oldu. Bu bir ekip işi. Valimizin koordinasyonunda, bütün belediye başkanlarımızla bakın çok önemli bir birlikteliğimiz var. ‘Birlikte rahmet var, birlikten kuvvet doğar’ diyoruz.” “BİR DAĞDAN DEV BİR ÜRETİM MERKEZİ DOĞDU” Başkan Fatma Şahin, konuşmasının devamında Gaziantep Modeli’nin önemine dikkat çekerek sözlerini şöyle tamamladı: “Üniversiteyle birlikte bir çalışma yaptık. Bu bölgede bir dağ vardı. Bir dağdan üretim merkezi çıktı. Ayakkabıcılar sıkışmış. Nakliyeciler sıkışmış, nefes alamıyor. Burada özellikle tır dorsecilerinden on dört iş dalı var. Her biri kendi içinde sıkışmış. En çok sıkıntı yaşanan durum kira fiyatlarının yüksekliği. Dükkan kiraları da ev fiyatları da. O yüzden çok fazla ev yapmamız, çok fazla dükkan yapmamız, kümeleşmemiz burada özellikle şehirden gelenleri azaltmamız gerekiyordu. Gönlünde taş olanın şehri taş olun. Gönlünde aşk olanın şehri gülistan olun. Bunu birlikte başaracağız.” Tır Alım-Satım Toplu İşyeri Kooperatifi Başkanı Mustafa Yağmurlu ise Başkan Fatma Şahin’e teşekkür ederek, işletmelerin modern ve planlı bir sanayi alanında faaliyet gösterecek olmasının sektör adına önemli bir kazanım olduğunu ifade etti.
03 Haziran 2026

BAKAN KACIR GAZİ KONUT TARAFINDAN YAPILAN 2 BİN KONUTU’NUN TEMELİNİ ATTI

BAKAN KACIR’DAN BAŞKAN ŞAHİN’E KUZEYŞEHİR İÇİN TEBRİK! Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Gazikonut tarafından Kuzeyşehir’de yapılan konutların 2’nci etabın temel atma töreni, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’ın katılımıyla yapıldı. Bakan Kacır, Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin ve ekibini Kuzeyşehir Uydu Kenti için yaptığı altyapı ve üstyapı yatırımları için tebrik etti. Konut ihtiyacını karşılamak amacıyla kentin yeni uydu kentleri olan Kuzeyşehir ve Güneyşehir’de toplamda 14 bin konut projesini sürdüren Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, Kuzeyşehir’de 2 bin konutun temelini düzenlenen törenle attı. Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır’ın katılımıyla yapılan tören ile kaliteli, güvenli ve erişilebilir konutları uygun fiyatlarla sunan Gazikonut aracılığıyla 2+1 ve 3+1 daire tiplerinde konut projelerini hayata geçiriyor. Bu projeler, uydu kentlerde planlı yerleşimi güçlendirirken, vatandaşlara uygun fiyatla ev sahibi olma imkanı sağlıyor. Güneyşehir’de 8 bin Kuzeyşehirde ise 6 bin konut yapacak Gazikonut, her 6 ayda bir 1000 konut teslim edilecek şekilde projelerine devam edecek. KACIR: HAK ETTİĞİ EN GÜZEL HİZMETLERİ ASİL TÜRK MİLLETİ’NİN EVLATLARINA, FERTLERİNE SUNABİLMEK ADINA CANLA BAŞLA ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYORUZ Temel atma töreninde konuşan Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, hizmet anlayışlarının “İnsanı yaşat ki devlet yaşasın” olduğunu aktararak şunları söyledi: “Bizler taşıdığımız mesuliyeti, sorumluluğu, milletimizin emanetini iliklerine kadar hisseden Allah'ın izniyle, Allah'ın yardımıyla Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde 7 gün 24 saat tüm çalışma arkadaşlarımızla birlikte dur durak bilmeksizin taş üstüne taş koymaya bu milleti tarihin en şerefli milleti olan Türk Milleti’ni yeniden tarih tarihte hak ettiği konuma taşıyabilmek adına ve hak ettiği en güzel hizmetleri Asil Türk Milleti’nin evlatlarına, fertlerine sunabilmek adına canla başla çalışmaya devam ediyoruz. Bizim anlayışımız siyasetten anladığımız, devlet idaresinden anladığımız, belediyecilikten anladığımız bu.” BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANIMIZ, İLÇE BELEDİYE BAŞKANLARIMIZ VE TÜM İLGİLİ KURUMLARIMIZ HEM ÇOK TECRÜBELİ HEM DE ÇOK BAŞARILI Gazi şehrin belediyeler aracılığıyla hizmet konusunda çok şanslı olduğunu dile getiren Bakan Kacır, konuşmasını şu ifadelerle sürdürdü: “Hem büyükşehir belediye başkanımız, hem ilçe belediye başkanlarımız hem de tüm ilgili kurumlarımız hem çok tecrübeli hem de çok başarılı. Burada gördüğünüz bu konutlar sadece şu anda üst yapıda gördüğümüz binalardan ibaret değil. Bütün bu alan daha birkaç sene öncesinde bomboş bir alan iken bütün altyapısıyla aslında üzerinde en modern şehir yapısının geleneklerimizin de dikkate alındığı bir anlayışla kurulmasını sağlayacak şekilde düzenlendi, hazırlandı, tanzim edildi. Gelirken gördük. Türkiye'nin en güzel okul binaları bu alanda Gaziantep'in çocukları için inşa edildi. Büyükşehir belediye başkanımız Fatma Şahin Hanımefendi'yi ve bütün ekibini yürekten tebrik ediyorum.” BURASI TÜRKİYE'DE ÜRETİMİN KALBİNİN ATTIĞI YER "Hem insanımızın hak ettiği konutlara, yaşam alanlarına kavuşması hem de iktisadi kalkınmanın sanayinin üretim gücümüzün ihracatın, rekabet gücümüzün yükselmesi için çok öncelikli olduğu anlayışıyla hareket ediyoruz. Burası Türkiye'de üretimin kalbinin attığı yer. İstiyoruz ki hemen organize sanayi bölgemizin yanı başında kurulu olan bu Kuzeyşehir ve önümüzdeki dönemde yine Gaziantep'in tüm Türkiye'de öncülük edeceği organize sanayi bölgesi lojman projesi, atacağımız tüm bu adımlarla çalışanlarımızın çok daha nitelikli bir yaşam alanı imkanına kavuşması aynı zamanda iş yerlerine yakın yerlerde ikamet etme fırsatı bulmaları, böylelikle gün içerisinde zaman kaybı yaşamamaları, ayrıca kira maliyetlerinin altında kalmamaları, uygun koşullarda ev sahibi ya da lojman kullanıcısı olabilmeleri gibi fırsattan oluşturacak.” ŞAHİN: YUVA, EN KARANLIKTA IŞIĞIN YANDIĞI YERDİR Gaziantep Valisi ile birlikte tüm kurumların katılımıyla Gaziantep Modeli oluşturulduğunun vurgusunu yapan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, törende şu ifadeleri kullandı: “Yuva çok önemli. Yuva, en karanlıkta ışığın yandığı yerdir. Güvendiğin limandır, sıcaklıktır, emanettir, muhabbettir, sevdadır, sevgidir, saygıdır. Buranın bir hikayesi var. Belediye Başkan adayı oldum. Şehirde çok ciddi konut ihtiyacı var. Burası beş buçuk milyon metrekare alan hazine arazisi. Bugün yaptığımızı daha biz yetmişli yıllarda başarsaydık her yaptığımız fabrikanın yanına bir yaşam alanı koysaydık ne bu kadar trafik olurdu ne de işverenin servis maliyeti olurdu.” Önce yolları yaptık. Ben kiradan kurtulmak istiyorum, ‘kira öder gibi el sahip olmak istiyorum’ diyene bir taraftan TOKİ’den bir taraftan da belediyelerimiz, ilçe belediyemiz kendi gücü üstünde konut üretiyor." AK Parti Gaziantep Milletvekili Mehmet Eyüp Özkeçeci ise yürütülen çalışmalar için Başkan Fatma Şahin ve ekibine teşekkür etti. Programda ayrıca Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mehmet Haz, Gazi Konut projelerine ve konutların özelliklerine değinerek bilgilendirmede bulundu. Konuşmaların ardından protokol düğmeye basarak 2 bin konutun temellerini attı. Tören sonrası örnek daireler protokol üyeleri tarafından incelendi.
03 Haziran 2026

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR, AYAK SAĞLIĞI İÇİN KİŞİYE ÖZEL ÇÖZÜM SUNUYOR

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi bünyesinde hizmet veren Buğday Tanesi Protez Ortez Yapım ve Uygulama Merkezi’ne bağlı Ayak Sağlığı ve Tabanlık Üretim Merkezi, kişiye özel tabanlık üretimiyle ayak sağlığını destekleyerek ortopedik sorunları bulunan vatandaşların günlük yaşam konforunu artırıyor. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, sosyal belediyecilik anlayışı kapsamında sağlık alanındaki destek hizmetlerine bir yenisini daha ekleyerek ayak sağlığına yönelik kişiye özel çözümler sunuyor. Büyükşehir Belediyesi bünyesinde faaliyet gösteren Buğday Tanesi Protez Ortez Yapım ve Uygulama Merkezi’ne bağlı Ayak Sağlığı ve Tabanlık Üretim Merkezi, ortopedik rahatsızlıkları bulunan bireylerin yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor. Merkezde, engelli bireyler başta olmak üzere ayak ağrısı, duruş bozukluğu ve yürüyüş problemi yaşayan vatandaşlara yönelik kişiye özel ortopedik tabanlık üretimi yapılıyor. Ayak yapısına uygun olarak hazırlanan tabanlıklarla doğru basınç dağılımının sağlanması, vücut hizasının desteklenmesi ve duruş bozukluklarının azaltılması amaçlanıyor. İLERİ TEKNOLOJİYLE DETAYLI AYAK ANALİZİ YAPILIYOR Merkeze başvuran vatandaşlar, ortopedik değerlendirme için randevu alarak uzman fizyoterapistler ve ortopedik teknikerler eşliğinde ön muayeneden geçiriliyor. Bu süreçte kişinin ayak yapısı, basış şekli ve hareket analizi ayrıntılı biçimde inceleniyor. Bilgisayarlı ayak tarama sistemlerinin kullanıldığı değerlendirmelerde, ayağın yük dağılımı, basınç noktaları ve biyomekanik özellikleri tespit ediliyor. Dinamik basınç analizi, statik analiz ve üç boyutlu tarama teknolojisiyle elde edilen veriler doğrultusunda kişiye özel tabanlık tasarımı hazırlanıyor. HER AYAK YAPISINA UYGUN TABANLIK ÜRETİLİYOR Tabanlık tasarımında bireyin mevcut ayak deformiteleri ile düztabanlık, yüksek kavis, topuk dikeni ve diyabetik ayak gibi özel durumları dikkate alınıyor. Bu doğrultuda en uygun malzeme ve form belirlenerek üretim süreci başlatılıyor. Üretimde esnek, dayanıklı ve hafif malzemeler tercih edilirken, EVA, silikon jel ve karbon fiber gibi farklı ihtiyaçlara cevap veren materyaller kullanılıyor. CNC kesim makineleri ile el işçiliğinin birlikte yürütüldüğü üretim sürecinde, bireyin ayak yapısına en uygun tabanlıkların hazırlanması hedefleniyor. DENEME SÜRECİNİN ARDINDAN KULLANIMA SUNULUYOR Üretimi tamamlanan tabanlıklar, deneme süreci için yeniden merkezde değerlendiriliyor. İlk kullanım aşamasında oluşabilecek uyum sorunları uzmanlar tarafından incelenerek gerekli düzenlemeler yapılıyor. Tabanlığın ayağa tam uyum sağlamasının ardından kullanım süreci başlatılıyor. Tabanlık kullanımından sonra bireyin herhangi bir rahatsızlık hissedip hissetmediği de takip edilirken, gerektiğinde yeni düzeltmeler uygulanıyor. Uzmanlar, tabanlıkların belirli aralıklarla kontrol edilmesini ve kullanım süresine bağlı olarak yenilenmesini öneriyor. HEDEF, YAŞAM KALİTESİNİ ARTIRMAK Gaziantep Büyükşehir Belediyesi’nin öncü sağlık hizmetleri arasında yer alan merkez, vatandaşlara modern ve erişilebilir çözümler sunmayı amaçlıyor. Ayak sağlığı ve tabanlık üretimi alanında uzmanlaşan birim aracılığıyla, hareket kabiliyetinin desteklenmesi ve günlük yaşam konforunun artırılması hedefleniyor. Özellikle engelli bireyler ile ortopedik rahatsızlıkları bulunan vatandaşlara uygun maliyetli hizmet sunan merkez, bireylerin ihtiyaçlarına yönelik profesyonel çözümler geliştirerek sağlıklı yaşamın desteklenmesine katkı sağlıyor. “KİŞİYE ÖZEL ANALİZLERLE AYAK TABANLIĞI ÜRETİYORUZ” Ayak tabanlığı üretiminden sorumlu uzman Muhammet Hasan Sert, ayak sağlığına önem verdiklerini belirterek, “Hastalarımız, gün içinde ayakta kaldıkları sürece taban ağrısı, topuk ağrısı veya ön metatars ağrısı yaşadıkları için bize başvuruyor. Biz de burada önce analiz yapıyoruz, ardından kişiye özel ölçümler alıyoruz” dedi. Alınan ölçüler doğrultusunda bilgisayar ortamında modelleme yaptıklarını anlatan Sert, “Modelleme işlemleri tamamlandıktan sonra CNC cihazımızda kişiye özel tabanlık üretiliyor. Daha sonra bunu hastalarımıza uyguluyoruz. Süreç bu şekilde ilerliyor” diye konuştu. Hastaların takip sürecinin de düzenli şekilde yürütüldüğünü belirten Sert, “Tabanlık uygulandıktan sonra hastalarımızı 3 ayda bir ya da 6 ayda bir tekrar çağırıyoruz. Yeniden ölçümler alıyoruz. Hastanın durumunda ilerleme olup olmadığını bu kontrollerde gözlemleyebiliyoruz” ifadelerini kullandı. Günlük hizmet kapasitesine ilişkin de bilgi veren Sert, sözlerini şöyle tamamladı: “Günlük 9 ila 10 kişiye hizmet verebiliyoruz. Ölçümler alındıktan sonra tabanlığın üretim süreci biraz zaman alabiliyor ancak en geç ertesi gün hastamıza teslim edebiliyoruz.”
01 Haziran 2026

GAZİANTEP BÜYÜKŞEHİR ASFALT SEZONUNU AÇTI

BU SEZON KENTİN TÜM YOL VE ASFALT İHTİYAÇLARI KARŞILANACAK Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, hava sıcaklıklarının artmasıyla birlikte asfalt sezonunu açarak kent genelindeki yol çalışmalarına hız verdi. Kış aylarında etkili olan yoğun yağışların ardından, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ekipleri asfaltlama, yol yapım ve bakım çalışmalarına başladı. Kent genelinde tespit edilen ve ihtiyaç duyulan noktalarda yürütülen asfaltlama ile yol yapım çalışmalarının yaz sezonu boyunca planlı bir şekilde tamamlanması hedefleniyor. Yol asfaltlama çalışmalarının sürdüğü Kuzeyşehir Uydu Kenti’nde incelemelerde bulunan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, vatandaşların ulaşım taleplerini karşılamak amacıyla bayram tatili süresince görev yapan ekiplerle bir araya geldi. Gaziantep Büyükşehir Belediyesi, son yıllarda yaptığı yatırımlarla asfalt üretim kapasitesini artırırken, kendi asfaltını kendi üreterek kent genelindeki serim çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. ŞAHİN: BU SEZON İHTİYAÇLARIN HEPSİNİ TAMAMLAYACAĞIZ İncelemelerin ardından saha ekipleriyle bayramlaşan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, tatil süresince belediyenin tüm birimlerinin görev başında olduğunu belirterek şunları söyledi: “İki milyon bize emanet ve emanet emin ellerde. Bugün muhtarlarımızla, bütün teknik arkadaşlarla Kuzeyşehir'deyiz. Kuzeyşehir 300 bin kişinin çalıştığı OSB’nin yaşam şehri. Üretim şehrini yaşam şehriyle birleştirdik. Bir taraftan Gazi Konut ile ev sahibi yapıyoruz. Bir taraftan yollar açıyoruz altyapısını yapıyoruz. ‘Yol medeniyettir, su medeniyettir’ diyen saygıdeğer Cumhurbaşkanımızın mektebinde yetiştik. Ben her birinize çok teşekkür ediyorum. Sezon yeni başladı, yol ihtiyacını biliyoruz. Bu sezon ihtiyaçların hepsini tamamlayacağız.” KÖRDEVE: KENDİ EKİBİMİZLE ASFALTIMIZI ÜRETİP SERİYORUZ Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Gazi Kördeve ise, beş yıl önce Başkan Fatma Şahin’in talimatları doğrultusunda belediyenin kendi asfaltını üretebilmesi için önemli yatırımlar gerçekleştirildiğini belirterek, “Bugün bayram olmasına rağmen kendi ekibimizle asfaltımızı üretip serebiliyoruz. Vatandaşımızın beklediği zaman geldi. Hem hizmet alımıyla hem kendi ekibimizle dört bir yandan asfalt çalışmalarımıza başlıyoruz. En kısa zamanda tüm problemleri çözeceğiz” diye konuştu.
31 Mayıs 2026

BAŞKAN ŞAHİN, GAZİ KONUT TARAFINDAN YAPILAN YENİ ADAKÇILAR SİTESİ’Nİ İNCELEDİ

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Gaziantep Besi Organize Sanayi Bölgesi’nde bulunan ve Gazi Konut tarafından yapımı sürdürülen Adakçılar Sitesi’nde incelemelerde bulundu. Kent merkezinde faaliyet gösteren adak kurbanı satış ve kesim işletmelerinin daha modern, düzenli ve hijyenik bir alana taşınması amacıyla başlatılan projede sona yaklaşılırken, Başkan Fatma Şahin teknik ekiple birlikte sahada incelemeler yaparak çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı. Toplum sağlığı ve şehir estetiği açısından büyük önem taşıyan proje kapsamında, 125 ve 250 metrekare büyüklüğünde toplam 69 işletme yer alıyor. Kurulan modern sistem sayesinde vatandaşlar adaklarını daha güvenli ve konforlu ortamlarda seçebilecek, hijyenik şartlarda kesim işlemlerini gerçekleştirerek etlerin ayrıştırılması ve poşetlenmesi hizmetlerinden faydalanabilecek. Projeyle birlikte şehir genelinde faaliyet gösteren adakçılar tek bir merkezde toplanırken, yapım sürecinde işletmecilerin görüş ve önerileri de dikkate alınarak ihtiyaçlara uygun bir yapı oluşturuldu. ŞAHİN: “PROJEYİ ADAKÇILARLA KONUŞARAK, ONLARIN İHTİYACINA GÖRE YAPTIK” Proje hakkında açıklamalarda bulunan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, Kurban Bayramı öncesinde yürütülen çalışmaların önemine dikkat çekerek şunları söyledi: “Biz bir dilek dileriz, bir adakta bulunuruz. Eğer o dileğimiz olursa o adağı yerine getiririz. Bir sıkıntı yaşadığımızda hemen adak kurbanımızı keseriz. Bu bizi korur. Bizim medeniyetimiz böyle güzel bir medeniyet. Tabii bunu şehrin içerisinde yaptığınız zaman hayvan sağlığı, halk sağlığı. Hayvanlarımızı da korumamız lazım, halkımızı da korumamız lazım. Şehri sağlıklı şehir haline dönüştürmemiz lazım. Şehrin içerisinde adakla ilgili olan bütün kısımları taşımamız, hijyenik şartlarda insanların gelip adağını yapacağı, istediği adak kurbanı seçeceği mekanlar oluşturmamız gerekiyordu. Elimizde bir Gazi Konut var. Elimizdeki Gazi Konut ile gerçekten her altı ayda bin konut veren, bugün bahçeli evleri yapan bir altyapımız var. Hız zamanı, zaman. Verdiğin sözü tutma zamanı. Adakçılarla bunu konuştuk. Başkanım dediler bizi bayrama kadar müsaade edin. Bayramdan sonra biz hemen sistemimizi çalıştıracağız. Hemen yerleşeceğiz dediler. Projeyi adakçılarla konuşarak, onların ihtiyacına göre yaptık.” Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mehmet Haz da yürütülen çalışmalar hakkında teknik bilgiler vererek projenin kısa süre içerisinde tamamlanmasının hedeflendiğini ifade etti.
31 Mayıs 2026

BAŞKAN ŞAHİN, KURBAN BAYRAMI ÖNCESİ BESİ OSB’DE İNCELEMELERDE BULUNDU

YENİ YOL, KAVŞAK VE ALTYAPI ÇALIŞMALARININ MÜJDESİ VERİLDİ Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, yaklaşan Kurban Bayramı öncesinde Gaziantep Besi Organize Sanayi Bölgesi’ni ziyaret ederek vatandaşlar ve işletme sahipleriyle bir araya geldi. Bölgede yürütülen son çalışmalar ve yatırımları yerinde inceleyen Başkan Fatma Şahin, işletmecilerin taleplerini ve vatandaşların ihtiyaçlarını dinledi. Ziyaret kapsamında mevcut eksikliklerin giderilmesine yönelik yapılacak yeni çalışmalar hakkında da kapsamlı bilgi verildi. Başkan Şahin, Besi Organize Sanayi Bölgesi’ne giriş noktası olan Nizip Yolu üzerindeki alanın yeniden düzenlenmesi için çalışmaların kısa süre içerisinde başlayacağını müjdeledi. Ayrıca bölgeye alternatif giriş sağlayacak olan Lisanslı Fıstık Deposu arkasındaki yeni yol ve kavşak projesinin detaylarını paylaşarak ulaşımın daha güvenli ve konforlu hale getirileceğini ifade etti. Bölgedeki altyapının güçlendirilmesine yönelik çalışmaların da hız kazanacağını belirten Başkan Şahin, yol düzenlemelerinin tamamlanacağı söyledi. Şahin, internet erişiminde yaşanan sorunlarla ilgili ilgili kurumlarla görüşmeler gerçekleştirildiğini ve sürecin hızlandırıldığını aktardı. Güvenlik konusunda da önemli adımlar atıldığını ifade eden Şahin, kurulan yeni kamera sistemleri ile jandarma noktasının Gaziantep Büyükşehir Belediyesi tarafından yenilendiğini söyledi. ŞAHİN: BU YAPTIKLARIMIZ, YAPACAKLARIMIZIN TEMİNATI Ziyareti sırasında vatandaşlara hitap eden Başkan Şahin, yeni projelere değinerek, “Yirmi beş seneden beri biz alandayız. Çeyrek asır. Sayenizde alandayız. Verdiğimiz sözün sonuna kadar arkasında dururuz. İki ay içerisinde bunların hepsi bitmiş olarak ben yeniden yanınıza geleceğim. Bu yaptıklarımız, yapacaklarımızın teminatı” diye konuştu. Ziyarette ayrıca Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Halil Uğur, planlanan yeni çalışmaların teknik detaylarını vatandaşlarla paylaşırken, Başkan Vekili Mehmet Haz ise Gazi Konut tarafından bölgede hayata geçirilmesi planlanan yatırımlar hakkında bilgilendirmelerde bulundu.
25 Mayıs 2026

GÜNCEL

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi 'nin etkinlikleri ve duyuruları burada
Etkinlikler
Pzt
Sal
Çar
Per
Cum
Cmt
Paz
Geçmiş Bugün Gelecek

Mobil Uygulamalarımız

Birbirinden farklı özelliklerle yer alan mobil uygulamalarımız.
Visit Gaziantep
Aile Kart
Kadın Dostu
Genç Gaziantep

İşte bu yüzden #Gaziantep

Sosyal Medyada Bizi Takip Edebilirsiniz
📌 Hasan Celal Güzel Millet Bahçesi 06 Haziran 2026
Burası İslahiye ilçemizde, Değirmencik ile İdilli arasında… 03 Haziran 2026
Burası Kuzeyşehir 23 Nisan Parkımız 🌳 01 Haziran 2026
İşte Burası #Gaziantep ❤️ 01 Haziran 2026
Tarihin, kültürün ve eşsiz lezzetlerin izinde bir keşfe hazır mısınız? 31 Mayıs 2026
Bayramda da Doğal Yaşam Parkımıza bekliyoruz.🦁🦅🦋🐒#GaziantepeGelmeZamanı 29 Mayıs 2026
📍Gaziantep’te her durakta keşfedilecek birbirinden güzel lokasyonlar sizi bekliyor. 🍀 29 Mayıs 2026
Bayramın ruhunu; tarihimizde, kültürümüzde ve kadim çarşılarımızda yaşayın… 28 Mayıs 2026
GASKİ ekiplerimiz, Bayram süresince kanal tıkanıklıklarına karşı sahada görev başında. 27 Mayıs 2026
Kurban satış ve kesim alanlarımızda ilaçlı sarı bayrak ve yapışkan sarı ip uygulamamızı yaptık. 27 Mayıs 2026
153 Başvuru Formu